„Reklama ulubionej książki” – podsumowanie Szkolnego konkursu czytelniczego

W dniach 5-16 maja 2025 r. w klasach 1-8 szkoły podstawowej w ramach zajęć edukacji wczesnoszkolnej oraz języka polskiego odbył się Szkolny konkurs czytelniczy „Reklama ulubionej książki”. Celem konkursu było:

  1. Doskonalenie umiejętności opracowania przez uczestników konkursu reklamy ulubionej książki, zachęcającej do jej przeczytania.
  2. Stworzenie okazji do zaprezentowania przez uczniów swoich zainteresowań i pasji czytelniczych.
  3. Zachęcenie uczniów do przeczytania ciekawych książek – promocja czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży.

Zadaniem uczestników konkursu było wykonanie dowolną techniką, indywidualnie na kartce A4 lub A3 reklamy ulubionej książki (lektury szkolnej lub innej). Komisja konkursowa w składzie pań: Magdaleny Biniak, Anny Białek, Anny Łoniewskiej, Elżbiety Hruświckiej oraz Mirosławy Marii Perz oceniła:

  • pomysłowość przedstawienia reklamy,
  • kreatywność i samodzielność,
  • walory zachęcające do przeczytania książki (np. ciekawe hasło, cytat z książki, sposób przedstawienia bohatera, wydarzeń).

Ogłaszamy wyniki:

a) Kategoria klas 1-3 SP

I miejsce – Karol Krzysztof Drążek (3a)

II miejsce – Alan Józef Krakoski (3a)

III miejsce – Dawid Mroskowiak (1a)

Wyróżnienie: Fabian Paweł Vogel (1a)

b) Kategoria klas 4-8 SP

I miejsce – Karol Szymon Piskorski (4a)

II miejsce – Paweł Przybylak (7a)

III miejsce – Kacper Brojakowski (6a)

Wyróżnienia: Igor Firlej (4a), Amelia Grochowa (5a), Antonina Krawczyk (7b), Alicja Floryszczak (7b), Julia Matysiak (7a).

Na zwycięzców czekają dyplomy oraz upominki, których zakup dofinansowała Szkolna Rada Rodziców.

Gratulujemy zwycięzcom i zachęcamy do czytania książek!

Organizatorki konkursu – panie: A. Białek, M. Biniak, A. Łoniewska, E. Hruświcka i M. Perz

Napisano w Aktualności

Opcje dostępności